fredag 6 mars 2015

in the bedroom.


fördelen med att vara sjuk och ha fruktansvärt svårt för att bara ligga är att jag har hunnit städa lite i sovrummet.
vårt sovrum har nyss agerat lager men nu när lagret i j. levau shop i princip är tomt så är det som ett nytt rum.
jag önskar mig en ny säng.
känner att denna 10-åriga modellen från IKEA har gjort sitt och min rygg är allt annat än glad om morrnarna.
vi får väl se hur långt pengarna räcker i år.
suck.
pengarna fick dock spenderas på nya påslakan och jag ha länge suktat efter de i mörkt grå linne då jag sett de visas flitigt lite varstans i blogg- och instagramvärlden (SNYGGT!) och hört mycket bra lovord om tyget.
mannen tycker de sticks och jag är väl inte helt övertalad jag heller.
får ge dom lite mer tid tror jag.


brus via iphone 5 kamerans lins.
att jag inte ska kunna ta fram systemkameran lite oftare.







febern har lagt sig så jag tror jag snart är på G igen.
det blir j. levau shop jobb idag för hela slanten.



the pink chalcedony bracelet blir nog mitt favorit vår-/sommarsmycke.
shark tooth necklace ger din feminina outfit lite stilren edge med havskänsla.



de nya påslakanen fungerade dessutom utmärkt som bakgrund till lite nya bilder till shoppen.
man tager vad man haver ;).




nu får jag sätta fart här hemma tror jag.
eller hinner jag ett orange is the new black-avsnitt till.






ha en grym fredag//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar