lördag 14 mars 2015

hjärnsläpp mm.



fruktansvärt seg.
förkylningen ger inte med sig.
jag trappar samtidigt ner på mina antidepressiva ytterligare.
0 mg i två dagar i rad.
och blir typ galen.
igår på coop forum stod jag och stirrade flera gånger rakt ut i tomma intet.
apatisk, yr och med totalt hjärnsläpp.
ni vet när blicken fastnar och drömmer sig bort.
det hände mig i tid och otid igår.
jag glömde dessutom mitt kort i korthållaren och glömde att betala, bara gick, och kassörskan jagade mig i hel butiken för att återlämna kortet.
hon krävde mig inte på de 7 sek för frimärket dock och det var ju snällt :).
när jag väl kommer ut till bilen så går jag och sätter mig i passagerarsätet.
det tar en lång stund innan jag fattade vad jag sysslade med.
nä, jennifer, det sitter ingen osynlig själ bredvid dig som kan köra bilen.
tröttheten då.
oh my.
kill me now.
jag är typ trött alltid annars men denna varianten av trötthet orsakad av abstinens är hemsk.
förfärlig.
jaja.
bit ihop kvinna.
nu ska jag bli av med er kemikalier för alltid efter tio års missbruk från och till.
så länge utsättningssymtomen är "fysiska" så är det lugnt.
får jag ångest och sjunker ner i det svarta hålet får jag panik.


hoppas på att dessa, 5htp plus, ska stabilisera min serotoninhalt.
någon som har erfarenhet?
fick ett tips på instagram av en läsare som tyckte de var super.
tack och hoppas de fungerar för mig med!


skulle tränat yoga idag men jag mår för dåligt.
hade säkert svimmat (eller börjat yra) under en solhälsning och skärrat flertalet mediterande och lugnatillsinnet kvinnor.
hehe.
skonar dom från det.

++++++++++++++++++++++++++++


gnäll, gnäll.
min expertis.
iaf i textform.
man ska vara bra på nåt :).
som om jag har egentligen har det så satans hemskt.
men man får gnälla litta.
man utgår ju från sitt eget perspektiv.
självklart finns det miljontals människor som har det bra mycket värre men de kan jag inte relatera till just nu.
aldrig hoppas jag.


ok.
till något annat.
smycken.
nu är ju shoppen snart tom på prylar och endast smycken kommer att finnas kvar.
nya finingar tillkommer efter hand och jag hoppas ni tittar in och stöttar mig litta.
vill inte strypa min kreativa ådra helt riktigt än.
tror jag behöver den.
keeps me alive :).

tube necklace.
nya smyckesmallar.


shark tooth necklace som en gåva.....
hajtanden står för mod.
vill ni ge mina smycken som gåva så bara skriv det i ett meddelande i kassan så får ni det på en sådan här fin mall istället.


the moon stone bracelet.
snyggast i sommar mot en solkysst hud.


nu ska vi till åhlens och skaffa ett nytt duschdraperi.
när det är svart (mögel?) längst ner vid resåren så är det nog dax (varit dax i något år nu kan jag gissa, haha).




vi ses!





ha en fin lördag//jennifer

2 kommentarer:

  1. Hello Jennifer
    I just was looking for some inspiration as I found your blog. I like it, you have wonderful boys ( I mean the little ones:)).
    I love the little bracelets you sell in your shop. Is it possible to buy them somewhere in Switzeland? I' d like to have one!
    From Switzerland with love, O.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you :).
      No, sorry. I can`t ship outside Sweden for the moment. Glad you like them. Thank you <3!!
      Have a great evening!!
      Kind regards// Jennifer

      Radera