söndag 25 januari 2015

in our kitchen and 50 % off on scented candles from terrible twins.

lampa/frama.
tvål/aesop.
keramikskål, bollvas, night bottle/serax.
pepparkvarn/muuto.
marmormortel/ärvegods från min farmor.
blandare/ikea.
köksluckor/picky living.

idag har jag banne mig ont.
i varenda muskel i min kropp.
i muskler jag inte ens visste jag hade :).
körde mitt första yogapass på ett gym igår morse och jag gillade!
stel som ett j-vla kassaskåp men det var ingen överraskning direkt.
vi kör på helt enkelt.
jag tror den här träningsformen passar mig ypperligt och jag tror att den är alldeles lagom.
jag gillar inte intensivträning.
att löpa flera mil i veckan, att styrketräna var varannan dag.
nä.
för mycket träning tror jag är mer skadligt än häslosamt.
i alla fall på sikt.
men vad vet jag :).
det jag vet är att stillasittande och ingen träning alls är det absolut sämsta, speciellt om man inte håller en väldigt sund diet.


i vårt kök.
jag grovstädade i fredags och passade idag på att styla om lite.
för att skapa en ny fräsch känsla.
det piggar upp.



nu är nästan allt i j. levau shop slut.
och allt ska bort.
allt utom mina smycken.
sänkte idag även en del varor till 50 %.
naturliga och i snygg förpackning.
smart produkt :).


den här gråblå stickade pläden (oeko tex), eller överkastet om man så önskar, är också på 50 % rabatt!
den är helt underbar om jag får säga det själv.
riktigt mjuk och i grym kvalitet.

så se så.
passa på :).






kram//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar