söndag 24 augusti 2014

wedding one: elin and andy.


hej!

vid en liten å i häljarp fick jag äran att fotografera elin och andy som skulle gifta sig i hemlighet under deras dotters namngiviningscermoni.
jag kan säga att jag tyckte det var tufft.
jag är ju ingen fotograf direkt men jag gjorde så gott jag kunde.
valde ut lite av mina favoriter som alltid blir de mörkaste bilderna.
kontrasten mellan det vackra vita och det glada i ett bröllop och den svarta bakgrunden gillar jag.


det är en riktigt härligt jobb att göra för man blir liksom smittad av deras nervositet och lycka.
och känslan består när man sitter och redigerar i efterhand.
önskar jag kunde bli bättre på det och gjort det här oftare.
men man kan inte göra allt och vara bra på allt.
men försöka duger och så vitt jag vet blev elin och andy nöjda.


++++++++++++++++++++++++++++++++


igår fotograferade jag ännu lite fler bröllopsbilder på ett annat vackert par.
och där blev några bilder som jag föll pladask för.
ska visa er snart ;).






kram//jennifer


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar