torsdag 5 juni 2014

A/W 2014 (please don´t hit me :)).


i know, i know.

C R A Z Y.

och förlåt.

sommaren har precis börjat och jag skummar igenom kollektionerna höst och vinter 2014 redan.
vad är det för fel på mig?
men det är visst hög tid att tänka om och tänka till långt före alla andra när man driver en webbutik.

och så här tänker jag nu ;).....


1. den perfekta "grovstickade" badrumsmattan eller hallmattan.
eller varför inte barnrumsmattan?
BLOOMINGVILLE.
2. fur <3.
BLOOMINGVILLE
3. tealight holders med glaskupor och kork. som min farmor en gång hade.
SERAX
4. massor av mossgröna detaljer.
vas/BLOOMINGVILLE
6. kudde/BLOOMINGVILLE
7. quiltat överkast/BLOOMINGVILLE
8. marmorfat/NORDSTJErNE
9. tekanna i glas/SERAX

1. höstbild/ PINTEREST
2. ballerina print/ WALNUT STREET
3. kopp hoey, korklykta och fat och skål från catherine lovatt/ J. LEVAU SHOP.
4. mer grönt tack. mer marmorerat!
ask i sten/ NORDSTJERNE


en del av dessa godbitar är redan beställda och jag hoppas ni ser fram emot en murrig, grön, brun, grå och smått furrig höst och vinter tillsammans med mig.
mycket te, mycket kaffe och många softa stunder under den pläden i soffan.


...............................................



men nu glömmer vi hösten, eller hur och usch, och längtar efter sol, bad och bara armar.
den vill jag gärna se i helgen.
ikväll blir det lite studentfirande men innan dess, en hel del packande av ordrar och tillverkning av smycken <3!



önskar er en härlig dag!




//jennifer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar